Використання онлайнових ресурсів для організації навчання з використанням прийому "багато мишей"
В цьому модулі розглянемо можливості використання прийому "багато мишей" в різноманітних онлайнових ресурсах: їх багато, але не до всякого можна застосувати групову, парну роботу. А от фронтальне виконання завдань, використовуючи "дистанційні" миші, можна вдало організувати завжди і з будь-якою вправою.
Питання доцільності використання веб-орієнтованого середовища у навчально-виховному процесі не повинно стояти перед сучасним вчителем. Це вже є вимогою часу. Але й організація навчально-виховного процесу в поєднанні з онлайновими ресурсами не має бути одноманітною.
Шановні учасники курсу, зверніть увагу:
Роботу з модулем розіб'ємо на підмодулі:
поступово я буду додавати новий сервіс, приклади і завдання до нього аби не розпорошувати вашу увагу і не перевантажувати вас завданнями.
1. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps.
За допомогою цього сервісу та прийому «багато мишей» можна організовувати найрізноманітніші види роботи на уроці.
Інструкція роботи з сервісом LearningApps
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
Інструкція роботи з сервісом LearningApps
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
Завдання 1 модуля 4:
- Створити 3 інтерактивні вправи в сервісі LearningApps для організації роботи з прийомом "багато мишей" (обов'язково передбачити групову, парну та індивідуальну роботу).
- Зі створених вправ створити колекцію вправ (див. п. 6 інструкції роботи з сервісом LearningApps) під назвою "Багато мишей_Прізвище".
- Заповніть форму, в якій у відповідне поле вставте посилання на створену колекцію вправ:
2. "Хмари тегів"
За допомогою цього сервісу та прийому «багато мишей» можна організовувати найрізноманітніші види роботи на уроці.
Інструкція роботи з сервісом Tagul
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
Інструкція роботи з сервісом Tagul
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
Завдання 2 модуля 4:
- Створити "хмару тегів" для організації роботи з прийомом "багато мишей" в сервісі Тagul.
- Збережіть створену "хмарку" під назвою "Tagul_Прізвище".
- Скопіюйте посилання на вправу:
- Клацніть на кнопку Grab and Share
- А потім на кнопку Link.
- У вікні, що з'явиться на екрані клацніть по посиланню "Here is hyperlink to share"
- Відкриється нова сторінка браузера з вашою "хмарою тегів", скопіюйте посилання в адресному рядку:
3. Сервіс Loupe - колажі із зображень (фото)
У попередньому завданні ви опанували роботу з "хмарами тегів (слів)".
На мою думку, сервіс Loupe, призначення якого - створення колажів з фото і малюнків, є своєрідним сервісом для створення "хмари зображень". Можливість активізації певного зображення схожа за принципом роботи "хмар тегів", але більш візуалізована, сприйнятлива для активізації пізнавального інтересу учнів.
За допомогою цього сервісу та прийому «багато мишей» можна організовувати найрізноманітніші види роботи на уроці.
Інструкція роботи з сервісом Loupe
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
На мою думку, сервіс Loupe, призначення якого - створення колажів з фото і малюнків, є своєрідним сервісом для створення "хмари зображень". Можливість активізації певного зображення схожа за принципом роботи "хмар тегів", але більш візуалізована, сприйнятлива для активізації пізнавального інтересу учнів.
За допомогою цього сервісу та прийому «багато мишей» можна організовувати найрізноманітніші види роботи на уроці.
Інструкція роботи з сервісом Loupe
(клацніть по посиланню, щоб перейти до сторінки)
Завдання 3 модуля 4:
- Створити колаж із зображень для організації роботи з прийомом "багато мишей" в сервісі Loupe (обов'язково навчальної тематики, просто колажі з фото зараховуватись не будуть!).
- Збережіть створений колаж під назвою "Loupe_Прізвище".
- Скопіюйте посилання на вправу:
- Заповніть форму (обов'язково опишіть призначення і спосіб використання на уроці вашого колажу!!!!):
Запитання, які виникають у вас під час роботи дописуйте безпосередньо в коментарях до модуля або надсилайте мені поштою.
Відповіді надаватиму щодня після 19.00
Не змогла в одній формі розмістити 3 посилання, тому заповнила форму тричі
ВідповістиВидалитиА Ви зі створених 3 інтерактивних вправ створили колекцію вправ під назвою "Багато мишей_Прізвище"? Тоді посилання було б одне.
ВидалитиДякую, пані Юліє, за уточнення! Все вірно.
ВидалитиКолеги, будь ласка, уважно читайте інструкції до завдань!
ВидалитиДякую за роз*яснення! Я бачила такі вправи, але не знала, як їх створити. Щиро вдячна!
ВидалитиБудь ласка! :)
ВидалитиВибачте,пані Ірино,за те,що моя неуважність ускладнює Вашу роботу. Направила 3 посилання. Дякую .
ВідповістиВидалитиНічого страшного, ми всі вчимось! Це робочий момент, все можна з'ясувати і виправити! :)
ВидалитиДобрий вечір! Пані Ірино, вибачте що відправила перше завдання назвавши колекцію вправ так як написано в завданні, друге вже виправлене. Дякую
ВідповістиВидалитиІ я вам дякую за співпрацю! :)
ВідповістиВидалитиШановні колеги, перевіряючи роботи Завдання 1 Модуля 4 зустріла одну і ту ж помилку у декількох учасників: посилання перенаправляє мене до мого списку вправ, тобто до мого акаунту.
ВідповістиВидалитиЦе відбувається тому, що у посиланні вказали: http://learningapps.org/myapps.php, тобто посилання скопіювано з адресного рядка.
Щоб виправити помилку, будь ласка, виконайте наступні кроки:
1) перейдіть до вправи-колекції;
2) скопіюйте посилання, яке знаходиться в нижній частині (під вправою) у розділі використання;
3) повторно заповніть форму.
Шановні учасники курсу, будь ласка, не створюйте скорочені посилання (я ж не просила вас про це :)). Це ускладнює мені перевірку завдань: я по вигляду посилання розумію, чи правильно воно надіслане.
ВідповістиВидалитиДоброго вечора, пані Ірино! 1 завдання 4 етапу переробила та відправила кілька днів тому? помилку не виправила? цього разу намагалась зробити усе чітко за Вашими поясненнями
ВідповістиВидалитиПані Світлано, Ваше посилання виглядає так: http://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=96179.
ВідповістиВидалитиmyapps - це посилання на ваші додатки (у моєму випадку відкриваються мої додатки).
Щоб надіслати правильне посилання, подивіться під вправою внизу на "Використати вправу" (там справа ще QR-код є). Скопіюйте посилання проти "Веб-посилання".
Дякую, пані Ірино! Зробили так, як Ви підказали. Ще раз заповнила форму, сподіваюсь, цього разу все правильно.
ВидалитиДуже цікаві завдання! Дякую пані Ірині за корисне навчання! працювати легко і цікаво.
ВідповістиВидалитиУ завданні до Модуля 4.2 в Хмарі слів змінила колір, додала ще одну хмару, мабуть, більш вдалу.
ВідповістиВидалитиДякую, колеги, за плідну працю! Дуже багато цікавих ідей, як приємно переглядати ваші роботи! Скільки ж у нас талановитих вчителів!
ВідповістиВидалитиДякую за терпіння і наполегливий труд, за правильне сприймання моїх зауважень і порад.
Зробила всі завдання. У підсумку хочу сказати, що надзвачайно вдячна Вам пані Ірино за цікаві завдання. Для себе відкрила багато цікавих та корисних можливостей, які обов'язково використовуватиму у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиДуже приємно, пані Леся, що мій курс став Вам у нагоді. Успіхів Вам і Вашим учням!
ВидалитиДуже приємно, пані Леся, що мій курс став Вам у нагоді. Успіхів Вам і Вашим учням!
Видалити