Шановні учасники дистанційного курсу!
Ось і підходить до завершення наше з вами навчання. Саме "наше з вами", адже не тільки навчались ви, а і я разом з вами.
Хочу подякувати вам за плідну співпрацю: скільки цікавих ідей, творчого підходу до використання прийому і терпіння до досягнення результату.
Звичайно, що ми змогли розглянути лише деякі програмні засоби та сервіси, за допомогою яких можна реалізувати використання прийому "багато мишей".
Наведу ще декілька прикладів по його застосуванню.
Програмний засіб SmartNotebook: він дає багато можливостей автоматизації інтерактивного процесу завдяки вбудованій в нього бібліотеці засобів.
Наприклад, можна влаштувати інтерактивну вікторину: учні, відподаючи на запитання, повинні клацати на букви у таблиці:
Незвичайний рухливий засіб - спіралі, що "затягують" у свій вирій правильні відповіді. Підводимо зображення (або слова) до відповідної спіралі і, якщо їй відповідає елемент, він зникає, а якщо ні - повертається на місце:
Організація вправ на розвиток пам'яті і уваги: віднайти однакові пари:
Цікавий підхід до перевірки знань: учень (пара, група) клацають по номеру запитання - воно висвічується на екрані, потрібно дати на нього правильну відповідь:
Треба відмітити, що засіб SmartNotebook потребує ретельного опрацювання аби можна було б використовувати його безмежні можливості по організації ІКТ-супроводу уроку.
Для тих, хто має бажання опанувати цей засіб можу порекомендувати відеозбірку уроків: Уроки зі SmartNotebook
Онлайновий сервіс Padlet (віртуальна дошка): оскільки на цій дошці є можливість розташовувати різні тексти, малюнки, відео, можна створити різноманітні інтерактивні завдання.
Наприклад:
Звичайно, що ми змогли розглянути лише деякі програмні засоби та сервіси, за допомогою яких можна реалізувати використання прийому "багато мишей".
Наведу ще декілька прикладів по його застосуванню.
Програмний засіб SmartNotebook: він дає багато можливостей автоматизації інтерактивного процесу завдяки вбудованій в нього бібліотеці засобів.
Наприклад, можна влаштувати інтерактивну вікторину: учні, відподаючи на запитання, повинні клацати на букви у таблиці:
Незвичайний рухливий засіб - спіралі, що "затягують" у свій вирій правильні відповіді. Підводимо зображення (або слова) до відповідної спіралі і, якщо їй відповідає елемент, він зникає, а якщо ні - повертається на місце:
Організація вправ на розвиток пам'яті і уваги: віднайти однакові пари:
Цікавий підхід до перевірки знань: учень (пара, група) клацають по номеру запитання - воно висвічується на екрані, потрібно дати на нього правильну відповідь:
Для тих, хто має бажання опанувати цей засіб можу порекомендувати відеозбірку уроків: Уроки зі SmartNotebook
Онлайновий сервіс Padlet (віртуальна дошка): оскільки на цій дошці є можливість розташовувати різні тексти, малюнки, відео, можна створити різноманітні інтерактивні завдання.
Наприклад:
- розташувати в правильному порядку певне твердження;
- встановити правильний порядок дій;
- скласти речення зі слів тощо;
- скласти будь-яку графічну схему;
- вправи на групування і класифікацію;
- компонування формул (хімічних, математичних, фізичних тощо).
Онлайнові Google-форми: всім відомий засіб для організації тестових перевірок. Наведу приклад, як можна використати інструмент "сітка" для перевірки знань з математики.
Завдання: обчисліть та встановіть позначку на правильну відповідь:
Наприклад, зібрати пазл і вказати, до якого твору і якого автора створено дану картину:
Це лише невелика добірка сервісів і засобів, в яких можна використовувати прийом "багато мишей".
Сподіваюсь, що набуті навички принесуть користь вам у вашій педагогічній діяльності і викличуть ще більший інтерес до предмету у ваших учнів!
Нагадую: по завершенню здачі матеріалів я відкрию доступ до робіт учасників лише тим, хто повністю пройшов курс (про це вам надійде повідомлення електронною поштою - перевіряйте після 30.11).
Крім того: перевірте, будь ласка, чи реєструвались ви в якості учасника на сторінці конференції: Реєстраційна форма учасника
На завершення курсу прошу вас заповнити форму-опитування:
Немає коментарів:
Дописати коментар